Nejlepší doplňky pro muže s rakovinou prostaty
Muži diagnostikován s rakovinou prostaty, ne vždy rozhodnout pro klasické medicíny přístup k léčbě onemocnění. Pro některé hrozby vedlejších účinků, jako jsou postižené sexuální funkce, ztráta sexuální touhy, nevolnost, průjem a míchejte zájem o doplňky, které se říká, že pomoc.
Doplatky považoval za nejlepší na rakovinu prostaty
Zatímco doplňky mohou pomoci, pokud uvažujete o své léčbě karcinomu prostaty s doplňky, je důležité si uvědomit, že vitamíny, bylinné a další doplňky nejsou upraveny FDA.
Pod potravinový doplněk pro zdraví a školský zákon (DSHEA) z roku 1994, to je ponecháno na firmu, která vyrábí a distribuuje dodatek doložit tvrzení, že je pravdivá.
Následující doplňky jsou často doporučována k prevenci či léčbě rakoviny prostaty, ale před přijetím jakéhokoli příplatku na rakovinu prostaty, měli byste vždy poraďte se svým poskytovatelem zdravotní péče.
PC-SPES
Jeden dodatek tzv. PC-SPES je bylinný doplněk na trh pro léčení rakoviny prostaty. Zatímco studie ukázaly, PC-SPES odpracovaných snížení PSA a testosteronu, FDA vydala varování, protože bylo zjištěno, že obsahují léky na předpis, který by mohl vést k vážným problémům. V důsledku toho bylo z trhu v únoru 2002. Jiné obavy o tento dodatek zahrnoval skutečnost, že byla snížena hladina PSA, a proto může maskovat progrese rakoviny prostaty.
Zinek
American Journal of Clinical Nutrition hlášeno 2010 výsledky studie ukázaly, že zinek je nezbytný pro řadu buněčných funkcí. Výsledky navrhl souvislost mezi vysokým příjmu zinku a nižší úmrtnost na rakovinu prostaty po stanovení diagnózy.
Vitamin E
Studie o vitamin E ukázaly, rozporuplné výsledky, pokud jde o rakovinu prostaty, ale vitamin E je antioxidant, prokázáno, že pomáhá kontrolovat poškození buněčné úrovni, která by mohla vést ke vzniku rakoviny. Studie z roku 1998 o 29.133 mužů kuřáků ve Finsku ukázal 32% méně případů rakoviny prostaty a 40% méně úmrtí v důsledku rakoviny prostaty u mužů, kteří se vitamin E, aby se zabránilo rakoviny plic ve srovnání s muži, kteří se placebo. Studie sponzorované National Cancer Institute studuje účinek selenu a vitaminu E jako prostředku k ochraně proti rakovině prostaty probíhá a je plánováno na závěr roku 2013.
Selen
Selen je další doplnění řekl, pomáhají v boji s rakovinou prostaty, ale nedávné studie zveřejněné v časopise Journal of Clinical Oncology navrhl, že to není ten správný doplněk pro každého. Nálezy naznačují, že užívání selenu dát nějaký vyšší riziko rakoviny více agresivní. Další skupina studuje výsledky různých studií nebylo zjištěno, že selen doplňky předejít rakovině, ale naznačují další studie nutné.
Beta karoten
Studie beta-karotenu a jejího dopadu na rakovinu prostaty ukazují rozporné výsledky. Někteří navrhnou, že to pomůže a jiní, že to zvyšuje riziko agresivní rakoviny prostaty.
Bor
Malá dvouletá studie ukázala, že příjem bóru nepomohl prevenci rakoviny prostaty. Přesto se doporučuje další výzkum
Saw Palmetto
Podle American Cancer Society , v tuto chvíli k dispozici žádné výsledky studie ukazují, Saw Palmetto může prevenci nebo léčbě rakoviny prostaty.
Prostatického specifického doplňky
Řada doplňků prostatického specifického jsou na trhu.
Patří mezi ně produkty, jako jsou:
Zvažte Možnosti léčby
Použití bylin je časem prověřený přístup k léčbě nemocí a zlepšení zdraví, ale při bylinné doplňky by měly být prováděny pod dohledem svého lékaře. Mohou vyvolat nežádoucí účinky a interakce s ostatními doplňky a léky. S tolik protichůdných informací, pokud je diagnostikováno s rakovinou prostaty, je velmi důležité promluvit se svým lékařem o různých možnostech léčby. Nepoužívejte Informace v tomto článku, nebo jiné jako náhrada za odbornou radu. Váš lékař zná své kompletní anamnézu a může nabídnout určité vodítko pro vás.






